Vi hjälper dig med dina projekt
Vi hjälper dig med dina projekt
För information om vårt verksamhetssystem för kvalitet och miljö, miljöpolicy och för prestandadeklarationer, vänligen se: Dokument.
VIKTIGT att kontrollera att rätt antal kolli levererats och
ev. transportskador INNAN man skriver på transportörens kvittens. (Transportbolagen tar inte emot några anmälningar i efterhand).
ALL reklamation av skadat gods görs av kund hos extern speditör.
Skyltar & Märken AB ombesörjer i förekommande fall transporter, med extern fraktförare på kundens uppdrag, ansvar och kostnad.
DHL SERVICEPOINT (Gäller föreningar/privatpersoner)
Leveransen skickas till DHLs utlämningsställe.
Dom i sin tur kontaktar via sms eller brev när godset finns att hämta.
Frakt och emballage tillkommer från vår produktion i SÖDERHAMN.
Vänligen läs igenom våra försäljningsvillkor nedan. Hör gärna av er ifall ni har några frågor kring detta.
Translation missing: sv.product_compare.drawer_notification
Translation missing: sv.product_compare.drawer_notification_placeholder.first
Translation missing: sv.product_compare.drawer_notification_placeholder.second
Translation missing: sv.product_compare.drawer_notification_placeholder.third